2010-11-15
 21:59:10

Allt som har hänt


Just nu:

ångest, stressad, kliar, en näsa som rinner, saknar mirreh, vill ha pengar,
vill sova, vill ha nått "gott", musik, saknar mina vänner..

Fredag!

Nej usch den dagen vill jag inte uppleva nått mer,
den dagen mitt liv förstördes
Lördag:
Träffa min mirreh hon gjorde livet värt att leva!<3
träffade även Shima min älsklingsplutt och sen blev det party, love u!
Tysken förstörde min och mirrehs dag på stan.
Söndag:
Blev förkyld!! Trött och slappdag.
Farsdag, Beck film.
Måndag.
jobb, jobb o skäll. Stressad.
socpengar, exem och nässelfeber.
Pappas födelsedag <3

Jag vet inte vad jag ska kunna göra mer?
Jag gör allt jag kan, känns som man sitter i ett mörkthörn och folk
spottar på en och blir nertryckt. Bortglömd och hatad.
Jobbigt, jobbigt. Stressen och det stora ordet MÅSTE är det enda som
cirkulerar i mitt huvud just nu. Mitt liv går upp och ner och min
hälsa står på spel. Vet inte vad som är rätt och fel just nu?!
På en dag kan allt förändras.

Ni behöver inte bry er vad jag skriver, vill bara skriva av mig lite!

fan så emo man känner sig!!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: