2010-11-01
 19:18:17

Daniel Adams Ray - Gubben i lådan


Är en helt fantastiskt och underbar låt, man måste bara älska den! <3
Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan

Snart kommer hans album ut!!
Svart, Vitt Och Allt Däremellan.
Med hans top låtar gubben i lådan och dum av dig.
Längtar! :D

Fått en flaska i huvet, legat sövd på akuten
Varit död i minuter, hela själen var bruten
Blivit jagad av snuten, varit vilsen på djupet
Jag har famlat i mörker, men i dig såg jag ljuset
Och för dig har jag låtsats, och dolt mina tårar
Med dig blir jag mindre, som gubben i lådan
Jag vägrar att inse, du sviker mig alltid
Jag gräver min grav för dig, jag är en soldat för dig

gfdg

gfdg

Svart, Vitt Och Allt Däremellan.

1. Svart
2. Voyeuren
3. Gubben i Lådan
4. Lilla Lady
5. Förlåt Att Jag Aldrig Sa Förlåt
6. Dum Av Dig
7. Himlen Luktar Plast
8. Gryningspyromanen
9. Medan Vi Faller
10. Vitt



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: