2010-11-02
 09:39:14

Drömde om Zombies i Norrland


I natt drömde jag att jag var uppe i Norrland i Gällivare, där Camilla från jobbet är ifrån.


Haha drömde att jag, sofie och min bror skulle åka nånstans och festa typ. Så vi åkte upp
till Gällivare, för eftersom en kompis bor där (Camilla) fast hon inte gör det.
Sen när vi gick av tåget så såg det ut som vi var i lettland haha, husen var väldigt lika.
Sedan träffade vi på Camilla och massa annat folk. (egentligen massa killar som jag vet vilka det är men inte minns vilka). Så vi stod utanför ett köpcentrum mataffär alltså.
Sen så säger Camilla att där ni står nu, blev ett par gäng ungdomar mördade.
Jag bara okej, as rädd lixom. Så vi gick runt och leta efter det vi skulle ha.


Nu kommer det äckligaste.

När vi vänder oss om, ser vi som zombies bakom oss, eller det är bara jag, sofie och min bror som ser de.
Då visade det sig att det var dom som blev mördade, dom följde efter mig och jag fick panik. Camilla gick framför mig sedan hon vände sig om så var hon oxå en zombie hon bara " Va vad är det alexandra" sen log hon.
God ryser än när jag tänker på det. Vi blev omringade, dom var vita och var blåa runt ögonen och allt.
Sedan förvandlade sig hela affären till zombies. Läskigt. Så vi sprang ut från affären.
Jag tror att en av
zombiesarna var min pojkvän??
Men dom kom ut från affären, gick fram till honom och dom andra försökte få dom att inse....
sen blev dom snälla men ändå döda?
Så vi satte oss på tåget hem och jag bara "men va? skulle vi inte vara här hela helgen?"
då svarade sofie "aldrig i livet" min bror bara "men mamma vet inte vart vi är"-
Jag suckade, sen åkte vi iväg.


Orkade inte skriva ner allt men det var bara en snabb sammanfattning av drömmen!

gfx ghh'



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: