2010-11-26
 00:14:04

Inslagning, julklappar och fika


Idag gick jag lite på stan, skulle handla lite stuff åt morsan för att
hon är sjuk och mår jätte dåligt, för allt som har hänt. :(
Och därmed blir jag med orolig och rädd, usch!!

Men ja, så träffa jag Konrad så vi sprang runt på stan. Han leta efter julklappar
haha en månad innan jul, som sagt det är bra och att vara ute i tid med sånt där ;)
Sedan tog vi en fika på Espresso house oh mysigt, varmchoklad!<3
Sen när vi kom hem hahaha jag fick slå in alla aså
det blev dom sjukaste inslagningarna jag nånsin har sett och säkert ni med?
Den ena blev till en pappers/tejp boll haha den blev mjuk tillslut. Sjukt kul.
Tog massa bilder, men laddar upp dom imorgon, för snart måste jag sova.

Sen drog han vidare till becca och jag laga lite mat och sen blev det cola och fejjan-spel som
vanligt haha blivit nörd!!

massa pussar på er!




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: