2010-10-07
 18:13:51

Turkiet, turkiska och allt.


kalbinde turkiye <3


Merhaba
Jag vet inte om jag har sagt det här eller om jag har nämnt det för någon
över huvudtaget? Men såhär är det i allafall, Turkiet är något av dom länder jag älskar mest.
Och blablabla.. inte bara oh det är varmt lallaa.
Men i allafall jag vet det är ett stort resemål och så, men för mig är det speciellt?
Jag älskar verkligen landet, förut kunde jag deras politik, regering allt sånt. På fritdien
satt jag och snackade på msn med flera utav mina vänner som bodde i turkiet då
både i istanbul och alanya. Men i alla fall, jag har nämligen aldrig varit där och jag hatar verkligen
när folk bara men det är inget speciellt? Jag bara jo, för mig jag som läst på och allt,
kan prata och skriva mycket på turkiska, hjälp av mina vänner plus att jag även lyssnar
på deras musik. Ni får tro och tycka vad ni vill.
Jag vill ner dit och lära mig prata bättre :) se om dom verkligen förstår mig.
Ett av mina favorit städer som jag vill till är ju Marmaris hamnstaden i Turkiet, verkligen super
fint! Nu sitter jag och pluggar in lite turkiska, för har glömt mycket men det är mycket man
minns när man väl läser haha!

Populära städer:
Alanya, Ankara, Marmaris, Izmir, Antalya och Istanbul

Marmaris

fgfd dgdg
Istanbul
gfdgfd
Izmir
fds gfd

gfd





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: