2010-10-02
 14:09:51

Vad fan hände?


Vad fan hände igår? xD


satt och drack med syster, precis innan vi skulle gå ner mot Hugo
så hitta inte vi hennes plånbok gah, så vi sprang runt överallt as packade och försökte
leta i rent hysteri, till slut ringer det på dörren och där står M**** man bara suck "för att vi förde oväsen"
wtf!?
iaf vi gick ner till bishop för hennes pappa stod där som vakt och att min morsa var där och söp.
så dom leta jag gick till Hugo tog stämpel vänta på sinee vi försökte få in henne.
Så vi satte oss utanför ohc snacka med två killar! ;)

Sen kom patrik, kotte och becca och dom med försökte få in henne men det gick inte :P
så jag följde med kotte o dom in istället, där vi röjde som fan haha!
Tequila shottar hit och dit jajamän, det spårade ur. Kommer inte ihåg så mycket från gårdagen
men galet, ja det kan man nog lugnt säga. Haha fyfan aså, själv är man fortfarande igång.

Så nu äter jag en kebabtallrik, har inte ätit på ett dygn? haha.
full fart mot bolaget sen fixa sig. sen möta upp eve och då blir det parrty!
next station ringarum, ;)


gah, varför har jag ont i nacken för? (tror att jag headbanga igår, wtf?!)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: