2010-09-06
 01:42:03

Kidnappad..


Igår natt, blev väl natten till söndag (idag) fast nu är det offciellt måndag? jaja..
Såhär skrev jag på facebook för ungefär en timme sen

"Igår natt drömde jag att Thorbjörn kidnappade mig och sedan så ser jag Shima springa bakom bilen med sin gindrink i handen och skriker " vänta, myran jag ska rädda dig" - sen vakna jag upp och skratta, det såg kul ut haha! ;)


haha, det var riktigt kul. Samt drömde jag dessutom att...

Att jag ville ha barn? Så var jag och några av mina vänner på nått tivoli vid vattnet.
Så fanns det en atumat, så fick jag ett ägg som kläktes och där i var det en drakunge? Som
sprutade eld. Sen helt plöstligt så skulle jag ha tvillinar fast det inte var jag utan min drake,
så fick två smådrakar som satt ihop, sen växte dom upp och jag fick panik jag ville ha riktiga ungar,
eftersom mina vänner hade människobarn och inte jag. För jag vill med kunna köpa kläder!

Sen, så åkte vi en karusell sen lossnade den och vi flög över vattnet till en ö som var ungefär 50 meter
bort. Men ingen hade reagerat på att något hade lossnat, sen så började jag simma för att hämta hjälp när jag kom över så tyckte dom att jag var konstig och sa, varför gick ni inte bara? sen så pekade han på en strandväg från ön till land (till tivlolit) men vi hade inte sett den för den låg dold bakom ett par conteiners?

I en annan del, så leta jag och mina vänner efter en speciell sak typ en bok? På min gamla grundskola Råsslaskolan av alla ställen? För att vårt pris var att åka med NASA till Rymden, för att vi ville se Jorden och månen. Men vi vann, så de va jag och tre till sen min lärare, vi satt helt plöstligt i rymdskeppet, sen jag satt bredvid en mörk hip-hop snubbe som börja tafsa haha XD sen såg läraren det och blev as arg och kasta ut oss
(vi hade inte börjat åkt än) jag vart as arg, sen kom en annan och sa skitsamma och tog mig till en lokal
typ som en biosalong typ som cosmonova, sen släckte han sen hade han gjort 3D-planeterna så de va som
att vara i rymden berätta han coolt.

Det roliga är att alla hänger ihop med varann, kommer dock inte ihåg i vilken ordning
men kul att jag kommer ihåg allt, undrar vad man ska drömma i natt då?



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: