2010-09-29
 00:18:05

Ritning, lägenhet och madonna


Sitter och dricker pepsi, medan jag snackar med sosso på msn
haha vi sitter och snackar om att hon ska flytta in till mig. xD ne men senare kanske ;)
just de, jag har sökt på några lägenheter både 1or och 2or i stan så jag väntar så
jag kan få kolla på visningar! hoppas!*
Sitter och lyssnar på Madonna? Hur länge sen var dte egentligen? hade glömt typ
bort henne totallt. Aja, så skönt och lyssna på gamla klassiker.

började rita ritningar igen, måste ju öva?
gjorde en ritning i blocket på lägenheten som vi bor i nu,
utan att mäta väggar och att inte komma ihåg hur skala fungerar så var det relativt bra
;) vart jätte nöjd, ser fram emot att utbilda mig i det sen så!

allt flyter på, förutom jobben då! :/

pussar!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: