2010-09-20
 01:27:48

Sveriges politik, nytt världskrig?


detta skrev jag på min facebook status!


"Pinsamt, bara pinsamt! Är det nån än bara jag som har läst SDs polik, menar hela som ligger på 10 sidor. Då menar jag inte bara invandrarpoltiken. "Vem vare, vem vare som rösta på SD?" deras poltik påminer om någon annans..... jag skäms för sverige, det är nu man verkligen skäms för att va svensk! Danmark sa till SD: "Äntligen är Sverige ett normalt land" och gratta dom?`Vart ligger logiken! Obs! Lars Ohly är kung !"


jag bryr mig inte om att Alliansen är till makten, man blev lite besviken bara, men mest
besviken blir man på det svenska folket och det är inte bara jag?
Folk som röstade på Sverige demokraterna vet inget, ingenting om deras poltik. Ni kan säga så mycket ni vill
som t.ex. "Jag hatar invandrare" lalala och samma gamla visa?
Men har ni läst allt? Jag gjorde det för flera veckor sedan hela deras polikfrågor om skolan, utbilning hur samhället
ska fungera och se ut? Nej tänkte väl det. Kan säga såhär ni har gjort ett stort misstag om ni läser detta nu och inser
nu att ni har gjort fel? Så kan ni rätta till dom om fyra år genom att inte rösta SD, men nu i fyra år får ni
fan i mig skämmas! *facepalm*.

Besviken så besviken det går inte förklara, sverige ligger i sorg.
Imorgon inlder vi den svarta veckan/sorgevecka,
alla ska gå svart klädda för att vi ska visa att vi sörjer
det främlingsfientlighetens intåg till Sveriges Riksdag.


Kommentera Jenny Sysimetsä status på facebook nyss.
hon skrev " vart är världen påväg?"
.......................
jag svarade:
"
mot rasism, som i slutet om många, många, många år inleder till ett världskrig..."
........................
och sen skrev jag..
"
om men bara om SD växer sig större och får makten i sverige som hitler fick, men det tar ju tid, kanske i om 20 år eller i nästa generation, men just nu? nej! Men man ska aldrig säga aldrig."
.........................





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: