2010-10-01
 00:37:46

Uppdatering för helgen


Skönt att va ledig imorgon och inte behöva stressa eller gå upptidigt.
Imorgon blir det fest som fan, ska träffa min syster Sinee på dagen och då blire en sväng
till bolaget.
Min bror åker till Göteborg imorgon, chill! Så det betyder ett helt rum för sig själv
för då sover min mor i hans rum i helgen.
Så allt flyter på, ska ut med tjejerna med och jag längtar tills nästa helg, då min älskade
mirreh kommer hem för helgen!<3
Johan och jag har planderat att vi ska fika och äta middag tillsammans med henne då, sen ska vi förfesta
och gå en pubvandring för att sedan gå ner mot HUGO!!

Johan says: "Jag ska va fylletaxi, myran det behöver du! Du är ju en svamp"  XD
haha tack Johan det värmde!!



bella

godnattt



PUBLICERAT: 2010-10-01, 00:53:11 | URL: http://isabellahz.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: